keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

Huomenna siis on kultani 20v synttärit, lahjat on onneksi ostettu. Ainut mikä harmittaa on se, että olen niin huonossa kunnossa psyykkisesti, että pelkään pilaavani kaiken, enkä jaksa valmistella kämppää sitä varten. Eilen oli niin ajatuspainoitteinen päivä, päässäni kulki kaikki mahdolliset asiat läpi.

Sillon ku olin amiksessa, ni tein opinnäytetyön Masennuksesta ja sen vaikutuksista nuoriin. Eli siis tiedän siitä hyvin paljon yms. No lääkäri sitten maanantaina kirjoitti mun sairaslomatodistukseen että keskivaikea masennus; johon kuuluu somaattinen oireyhtymä. Sit mul alko välähdellä..

Kun kirjoitin sitä opinnäytetyötä niin tiesin että suurin osa jotka masennuksesta kärsivät, syyttävät itseään. Mutta miksi? Huomasin että olin syyllistynyt samaan.. Äiti ja isi oli heittämäs mua himaan ni itkin et must tuntuu et tää on mun vikaa ja et oon tehny jotain todella pahaa mistä mua kostetaan. Järjellä ajatellessa tiedän että se ei ole totta, se tulee jos on tullakseen, MUTTA miksi tunteet sano että se on mun vikaa? Se pisti kiinnostamaan.

No tänään meen kummiski sinne polille taas ni ajattelin kysyy sitä asiaa..

Aiheesta kissoihin sitten taas <3
Mörri ja Mörkö on niin reipastunu, ne kävelee ihan tajuttoman paljon, melkein kokoaika saa olla katsomassa, ettei astu niiden päälle :D Ihania vauvoja. Ollaan puhuttu yhden luovuttamisesta, mut se tuntuu jotenkin tosi pahalle. Ne on meidän kissoja ja kummatkin rakastetaan niitä todella paljon. Mut jos oltais yhtään järkeviä niin luovuttaisiin, kolmen kissan hoitamisessa on hieman työtä, ja iso raha-aukko !

Yks pv ostin Maukulle aktiivipallon, ajattelin et jos se virkistyis jos se sillä leikkis, mut eipä toi ibootti tajuu siit mitään :D Se on siis sellainen pallo, jonka sisälle laitetaan kissanruokaa (raksuja yms), niitä tippuu sieltä kun palloa pyörittää.. Pitää varmaan kokeilla sellasta et otan siltä raksut kokonaan pois ja yritän houkutella sitä sillä pallolla. Voisin ostaa jotain leikkelettä ja laittaa sinne, sit se tuoksuis.. Jos mein läskipää viimein tajuais että sieltä sitä ruokaa saa <3

Mulle on muuten iskenyt AIVAN KAMALA häävimma!! Soitin yks päivä mun veljellekkin että saisinko tehdä sen ja sen avovaimon hääkortit. Ne menee naimisiin ens kuussa <3 Oon katsonu kaikkia ihania hääpukuja ja huntuja yms hilpetööriä ;DD Haluan niin kovasti pitää häät, mutta en taas vielä halua naimisiin.

Eilen käytiin Arin kans Kampin makuunis, ku sen sisko on siel töis, saatiin ISO kasa karkkia überhalvalla ja sit samalla vuokrattiin 7 leffaa, ku makso vaan 10e. Sit käytii kampin Flame's tattoos, olisin varannu ajan tatuointiin. Olisin ottanu vaan tekstin "Rontti" nilkkaan, mut hinta oli 150e ! En todellakaan maksa 15min työtä sitä hintaa. No nyt Ari kysyy sen kaveri tekeen mulle, jos ei tee ni meen tohon pikus tattoo liikkeesee, vaikka se ei erityisen hyvä ole :s

Eli siis, Rontti oli mun ensimmäinen lemmikki, kissa. Sain sen kun menin ensimmäiselle luokalle, eli joskus 7 vanhana. Se jouduttiin lopettamaan viime elokuussa. Se oli niin vanha ja sairas, sitten se oli saanu jonkun ihme kohtauksen, se oksens verta, eikä se loppunu. Äiti ja isi päätti sit viedä sen nukutettavaks ettei se olis joutunu kärsimään enempää. Kamalinta siinä oli se, et olin ite sillon Rovaniemellä, eikä kukaan kertonu mulle. Mentiin Arin kans mun porukoil käymää ku mun piti hakea housut (Oltii menos treelle yksii läksiäisiin). Sit ihmettelin ku hiekka-astia oli hävinny eikä kissaa näkyny missään, sit vaa kerrottii et joo se vietiin lopetettavaks. Se oli niin tuskallista kuulla, vieläkin itkettää ku muistelen sitä. Kamalin ajatus on se että miten peloissaan se kissaparka on ollut. Se oli muutenkin todella arka ja säikky. Se oli viety 3 eri kodista pois, ennenku se tuli meille. Mutta nyt sillä ei ole enään tuskia tai mitään, mutta sitä eläintä en ikinä tule unohtamaan.

Nään Rontista todella usein unia, joten olen pitkään harkinnut sen tatuoinnin ottamista. Kukaan kissa ei ikinä tule korvaamaan Ronttia, vaikka se oli "vain" eläin, mutta mulle se oli paljon enemmän. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?