sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

Huomenta vaan kaikille, oli N I I N ihanaa kerrankin nukkua 8 asti! Ku en oo moneen viikkoon saanu nukkua pitkään, ku on aina pitäny potkii Ari ylös ku sen pitää mennä töihin. Ja sit ku saisin nukkua ni ihana Mauku tulee 6 aikaan mun päälle pussailee ja puskee, haluais niin kovasti hellyyttä... ja RUOKAA <3 Mut ei sitä voi olla vastustamatta vaikka olis kuinka väsyny tahansa. Se on maailman hellyyttävin ku se tulee päälle ja alkaa nuolee nenää ja huulia, sit se puskee niitä. Sit se jossain vaiheessa käy aina ihan viereen nukkumaan, se on ihanaa <3 Olin taas porukoilla yötä ja ku yöllä heräilin ni olin ihan et missä Mauku on! Sit muistin et en ookkaan kotona <:

Ohhoh, sairasloma loppuu viikonpäästä, jännittää, pelottaa ja ahdistaa ajatus että pitäis mennä takasin töihin. Ei siinä muuten mitään, mua vaan pelottaa että jos on esim, huono päivä ni en kestä ollenkaan stressiä ja sit romahdan. Eikä siel oo aikaa romahdella ! Tai sit se et jos joku muu ohjaaja sanoo mulle jotain ihan normaalia, mutta kun mä otan kaiken itteeni, sit mulle tulee ihan kamala olo ja tuntuu taas et oon niin hyödytön ja turha. Miks tekis tlitä ku ei kummiskaan osaa mitää, tai miks olla muiden tiellä ku ne joutuu vaan kärsimään..
Ahdistaa.

Olin eilen mun kummitädin kanssa vähä shoppailemassa (se kyl ei kauaa jaksanu :D), käytii Kappahlis, Lindexil ja Cittaris. Ostettii kummatki semmoset vaaleen harmaat farkkugginssit ja mä ostin sit viel sellaset tosi kivat korvakorut <:
Oon ennen ollu hulluna korvakoruihin, yläasteella ostin aina erilaisia korviksii, mut enää en tunnu löytävän niin hienoja. Ja jos löytyy ni ne maksaa 7e, huh en oo maksamas korviksist sitä hintaa.

Lindexilt ei löytyny mitää, tai olis löyty jos olis ollu rahaa. Sit mentii cittarii, sielt ostin sit vaa kaks käsipyyhettä (oranssin ja ihanan turkoosin), sit kahvipaketin, kissoille kermaa ja tupakkaa. Jeejee !

No nyt sit dataan täs porukoilla, pitäs himaa lähtee ku jaksais, mut oon aamusin aina niin kankea<3 Kultaki on tullu kotiin yms. Mut mä meen nyt tupakalle ja jatkan kahvin lipittämistä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?