torstai 18. maaliskuuta 2010

Öööh, oon unohdellut kirjottaa ku on ollu aika paskatäytteinen viikko / viime vk. Tai en oo unohtanu, en vaa oo jaksanu ><

Kulta lähti eilen Jämsänkoskelle sen faijan luokse, reppana on viel kuumeessa -. Hyvin hyvin tyhmä mies >; Mira ja Jenni oli eilen meil, yritettii Miran kans säätää ruokaa, mut tosiasia on se et must ei ainakaan tuu kokkia ! En osaa yhtään tehä ruokaa jos pitäis inprovisoida. En onnistunu ees maustaa makkaraa oikein :DD Hyi vittu se oli pahaa..

Sit ku kulta tulee kotii ni kokaan sille jtn ihan ihme mössöö, löysin kivan ohjeen Feta-lammaspaistokset! En kyl aio käyttää lampaan lihaa ku se kuulostaa nii oksettavalta, naudan liha on siis parempi vaihtoehto.

Hyi vittu koht pitäis lähtee psykiatrille, ei todellakaan kiinnostais ollenkaa.. Tekis mieli jaa mennä ostelee kaupat tyhjäks, jos joku muu olis maksamas. Ollaa aika tiukoilla Arin kans nyt tästä kuusta eteenpäin. Mulla loppuu 2 kk päästä työt ja sit ei ookkaa enää tuloja :x enkä tiiä mite paljon mulle tulee tän kuun palkasta, ku oon ollu vaan 2 pv töissä ja sit oon viel 3 pv loppukuusta >< Pelottaa !

Kissat on kasvanu ihan super paljon, en enää tiiä mitä niiden kans tekis. Niiden pitäis alkaa syömään jo kiinteää ruokaa, mut ne ei syö. Mörkö söi vähäsen yks pv, mut Mörri ei syö ollenkaan >; Pitää käydä ostaa Maukulle ruokaa, ajattelin samal käydä eläinkaupassa ostamassa jotain kunnon kuivaruokaa, viittis enää noit kauapan syöttää. Sillon pitää ostaa ku on rahaa <3

Mulle on jotenki tullu sellanen olo et haluun Helsingistä pois, Tampere kuulostaa kivalle. en vaa viel oo valmis muuttamaan pois täältä, mut toivottavasti kesän aikana.. Tai niihin aikoihin, töitä pitäis vaan eka löytää. Mut ohhhoh, kallonkutistaja kutsuu !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?