perjantai 30. huhtikuuta 2010

TOSIAAN !

En oo kirjoitellu ikuisuuteen. Elikkä; Olin päälle kaksi viikkoa Aurorassa. Sit lähin Tampereelle ja TADAA sain asunnon sieltä ! <3 Muutan 1.6 sinne <: Sairasloma onneks jatkuu kesäkuun loppuu, eli en enää mee töihi, työsopimus loppuu siis 31.5. Kelpaa ;D

Iha vitun outoo ajatella et muuta kaksioon, 54neliöö, ku ollaa asuttu Arin kans eka 33neliöises ja sit muutettii 32 neliöisee. Ihanaa miten iso kämppä <3 Oon tsempannu itteeni siihe et sit alan käymää uimas ja salil samalla, toivottavasti vaa pitäisin siit kiinni :D

No.. pennuista on luovuttu, kamala ikävä kumpaakin >; Mut onneks ne pääs hyviin koteihin, ja kumpaakin voi käydä kattoo ku mieli tekee. Mauku oli tossa keskiviikkona sterilisaatiossa. Reppana on ihan jumis ton kaulurin kanssa :'DD Oli se keittiöö kusetki vetäny, vessan ovi oli varmaa ollu liian pienesti auki, eikä se oo sen tynnyrin kans sinne mahtunu >;

Kulta tuli Tampereelt keskiviikko yönä tänne <3 Nyt se pyllynreikä tuijjottaa kokoaika mitä kirjotan !

Mitähän muuta mulle on kerenny tapahtua ? Oon innostunu korkokengistä! Mikä on sinäänsä hyvin outoa, koska en osaa kävellä korkokengillä. Pienillä koroilla osaan, mutta ns. perus korkkareilla en. No mulla on koko kesä aikaa opetella ;D Oon lukenu tosi paljon Angel Cat Sugarin blogia, ja oon vaan niin koukussa siihen ! :D Minkäs ihminen sille voi. Ajattelin nyt siis pöllästä sieltä jonkun kyselyn tjmsp.

Elikkä tän oon pölliny Angel Cat Sugarilta. Näit on kiva tehä iha omaks iloks <3

1. Nimeni on Satu
2. Jos äitini olisi jaksnut pidätellä minua 6min, olisin syntynyt isäni kanssa samana päivänä.
3. Synnyin siis 7.11.1990
4. Valitettavasti Espoossa
5. Olen aina ollut pullukka >;
6. Olin yläasteella musiikkipainoitteisella luokalla.
7. Olen valmistunut Nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi
8. Tykkään olla senioreiden / iäkkäiden ihmisten kanssa, siis työmielessä
9. Minulla on ollut 9 lävistystä, jos normaaleja korvakoruja ei lasketa
10. Minulla oli maailman ihanin ja aroin kissa, Rontti
11. Sain sen 7- vuotiaana, se jouduttiin lopettamaan heinäkuussa 2009 >;
12. Osaan tehdä helvetin hyvää juustokakkua!
13. En tykkää enään pizzerioiden pizzoista,
14. koska yhtenä darrapäivänä tilasin pizzaa ja se oli niin kamalaa että tuli traumoja
15. Menetin neitsyyteni 15 vuotiaana.
16. Vihaan alkoholia. Vaikka itse sitä välillä käytän, mutta en siedä esim. vanhempien tai muiden alkoholinkäyttöä.
17. Olen koukussa nikotiiniin ja kofeiiniin
18. Käytän Venlafleksiiniä ja ketipinooria päivittäin
19. 225mg ja 100mg / pv
20. Käytän vain kampaamon shampoita
21. Olen todella herkkä hiusteni suhteen, siis kun menen kampaajalle
22. Mutta muuten en melkein koskaan laita hiuksiani
23. Olen tuntenut parhaan ystäväni n.2- vuotiaasta saakka <3
24. Tykkään käydä kirpputorilla. Treen Radio Kirppis on ehdoton ykkönen !
25. Ukkini oli sotaveteraani, mutta kuoli luusyöpään.
26. Olimme sairaalassa katsomassa häntä muutamaa tuntia ennen kun hän kuoli, mutta minä en halunnut mennä katsomaan, koska sairaalat haisi pahalle.
27. Pian sen jälkeen ukkini kuoli. Kadun vieläkin sitä etten menny katsomaan häntä.
28. Rakastan lävistyksiä, mutta en halua naamaani enempää.
29. Haluan parturi-kampaajaksi, ja lävistäjäksi.
30. Olen LIIAN sinisilmäinen
31. Ja välillä hyvin naivi
32. Keräsin ennen Ramoneksen levyjä, sain aika suuren kasan niitä kerättyä, mutta kyllästyin kun joka levyllä oli kaikki samat kappaleet
33. Lempi elokuvani ovat Norbit ja Pet Semetary 1&2
34. Olen kokeillut huumeita, mutten koskaan käyttänyt
35. En ole kokeillut suonensisäisiä
36. Lempiruokani on Makaronilaatikko <3
37. Omistan kissan nimeltä Mauku. Se on maailman kiltein ja kovasti hellyydenkipeä. Aivan kuten omistajansakkin<3
38. Löysin pienenä siilin. Laitoin sen muovipussiin ja vein metsään.
39. Olen näköjään hyvin tylsä ihminen kun en keksi enempää.
40. Vihasin koululiikuntaa, se oli pakko syöttöä.
41. Pelasin kyllä 3 tai 4 vuotta sählyä.
42. Lopetin koska pohkeeni kasvoi hyvin isoksi.
43. Ei todellakaan mikään järkevä syy siihen :DD
44. Olisi ihanaa olla töissä jossain eläinsuojeluyhdistyksessä
45. Rakastan kahvia ja sen keittämistä.
46. Tykkään lukea kirjoja.
47. Eniten tosi tapahtumiin perustuvista.
48. Rakastan Aria <3.
49. "Kerään" Alchemy Gothigin kaulakoruja.
50. Lempivärini on Limenvihreä.
51. En kuitenkaan ikinä laittaisi sen väristä paitaa päälleni!!
52. Rakastan oman kodin sisustamista<33
53. Olen ollut rakastunut kerran elämässäni.
54. Autossa ollessani kuuntelen iskemä radiota ! :DD
55. Omistan kaksi mp3-soitinta, mutta kultani on pöllinyt molemmat :DD
56. Rakastan laulamista.
57. Se on melkein ainut asia missä olen hyvä. En omista minkään näköisiä taiteellisia lahjoja
58. Atm minulla on nälkä.
59. Pienempänä melkein vihasin parasta ystävääni.
60. Syystä että hän laittoi minut aina siivoamaan kun olin hänen luonaan :D
61. Yläasteella kaikki muuttui, hän siivosi itse kokoaika ja minä sain vain seurailla vierestä :D <3
62. Nykyään olemme kuin siskokset, kaikki sanotaan suoraan sillä punaisella minuutilla. Ja auta armias jos joku satuttaa häntä..
63. Minulla olisi miljoonia ostettavia asioita. rahaa vain ei ole.
64. Suvullani on mökki Rovaniemellä, Vanttauskoskella. (56 km kaupungista)
65. Siellä on ihanaa olla <3 Sielä on liiteri niin aina kesäsin sinne menee poroja <3
66. Käytin nuorempana kesät / talvet Vansseja.
67. Mulla ja kullalla on kaikki Simpsons boxit mitä suomesta saa.
68. Kyllä, rakastamme simpsoneita.
69. Olen todella laiska enkä jaksa usein tänne kirjoitella, elämäni ei ole niin tapahtumarikasta.
70. Olen fbssä, myspacessä ja täällä. Muualla ei ole tunnuksia
71. HALUAN MUUTTAA TRE JO NYT!
72. Muutan Hervantaan.
73. aOon innoissani, koska siellä on kaikki mitä ihminen tarvitsee, ja näin voin olla lähellä kultaani.
74. Olen aina ollut kiltti tyttö
75. Ja olen vieläkin.
76. Liityin yksi päivä greenpeaceen.
77. Ajattelin erota, ku rahat ei riitä :D
78. Musta tulee kaunis morsian ! Oon päättäny sen.
79. Ollaan jo Arin kanssa mietitty vähä häitä, vaikka kiire ei oo.
80. Haluan että Ari soittaa kitaralla "I was made for loving you" biisiä ku kävelen alttarille. Sit ku meit on vihitty ni riisin sijaan ihmiset puhaltaa saippuakuplia mein päälle.
81. En tykkää kultakoruista.
82. Onnistun yleensä rikkomaan kielikorunipallot n. 1-2 krt kuukaudessa.
83. Siks mulla on niitä aina varalla.
84. Minulla on kuusi lävistystä
85. 2 x nänni
86. Kieli
87. Alahuuli
88. Tragus
89. Niska
90. Kultani on aikamoinen tekniikan ihmelapsi. En pärjäisi ilman sitä
91. Ja sen lempibändi on Hatesphere
92. Olen kummitäti.
93. Kummipoikani on todella ihana. Kohtelian ja lutunen.
94. En osaa kuoria perunaa.
95. Syön aina kuorineen, paremman makuinen
96. Olen koukussa Salkkareihin
97. Asuin Arin kanssa Laajasalossa, vihaan nykyään kyseistä paikkaa
98. Vanhempani asuvat n. 300m päässä.
99. Rakastan HairStorea. Lempikauppani koko maailmassa
100. Hui, tein koko jutun ! Oon ylpeä itsestäni !


Huh, se kesti kauan. Ari leikittää Maukua, reppana voi leikkii kunnolla ku on se tötterö päässä :D Mut kovin se yrittää.. Ostin Mustista & Mirristä sille sellaisen laser jutun, se rakastaa sitä yli kaiken. Se ei muulla leikikkää, ei kelpaa pallot eikä hiiret :D Vitsi odotan niin kovasti et pääsen muuttamaan, sit Maukuki pääsee parvekkeelle <: Se on ihan mamman kulta<3 Sil on outo tapa, ku sitä silittelee ja rapsuttelee nii et se on ihan taivaassa ni se alkaa puskemaan ja nuolemaan nenää, sit se näykkäsee sitä :D Eka ihmettelin et mitä vittua, sit tajusin ajan kanssa et se osottaa sillä kiintynystä ja tyytyväisyyttä. Ei se pahaa haluu<3

Mauku on muuten ihmeellinen kissa, siis sillä tavalla, et se ei koskaan sähise, murise tai ees yritä raapia, vaikka sille tekis mitä :D Se on niin kiltti. Oon tosi ilonen et otin Maukun, jos olisin tienny et se oli tiinenä ni en olis ottanu. Se oli kumminkin onni onnettomuudessa. Kello on 12.50, oon heränny puol 7, vois harkita vaikka aamupalan syöntiä. Tai voisin odottaa kolmeen, ku meen sit porukoille syömään.

ARGH, siel odottaa ihan kamala laskukasa :D Mut sellasta se on, oottelen nyt et saisin oman nettistidin korjauksesta. Vittu mainostettii et on ihan paras, vittu vuoden ykkönen. Pari kk ni se oli jo paskana :D En taidakkaa ottaa sitä vastaa vaa pidän tän laina tikun, toimii 45684 kertaa paremmin ku se soneran pjaska.

HYVÄÄ VAPPUA !

1 kommentti:

  1. hehee, sul on sama syntymäpäivä ku mulla! Oot vaa vuotta vanhempi :) Mä oon tosiaan syntyny 7.11.1991 :D Mut hei ihanaa ku oot ny kirjottanu näin paljon, oon jo kuukauden oottanukki, oon käyny joka päivä tääl sun sivuilla kyttäilemäs et oisko uutta postausta :)) Nii ja hei montako kissaa sulla nyt on? ku käsitin et niit ois enemmänki, mut nyt täs luki et sul ois vaa mauku eli 1 kissa? :) Nii ja hei ois tosi tosi kiva jos voisit tehä maukusta jonku jutun tänne blogii! kuvii ja sellasta<3 ^^

    Nii ja hei onnee tamperellee muutosta!<3 Meki ollaan tonin kans muuttamas sinne viel täs tän vuoden puolella :) Ku jos et siis tienny nii mäki oon tamperelainen :) Nii ja mäki oon asunu hervannassa! :))

    ja hyvää vappuuu<3

    T jasmin "angel cat sugar" blogin pitäjä :)

    VastaaPoista

How do you feel about this?