keskiviikko 12. toukokuuta 2010

I WANNA GO SHOPPING

Oon koko eilisen päivän ja illan kuluttanut aikaani lukemalla ihmisten blogeja, suurin osa käsitteli shoppailua. Siitähän sain tietenkin hirveän shoppailu vimman, en ole tässä kuussa ostanut kaupasta yhden ainoaa vaatetta! Mikä on hieman normaalista poikkeavaa, johtuen tosiaan ihanasta laskukasasta joka minulla oli ja tulee vielä tässä kuussa olemaan .- Asiasta tiskialtaaseen! Mietin että maksaakohan sossu mitään jos vien sinne ne sairaalalaskut ja lääkelaskut? Vaikka saan palkkaa, mutta se ei todellakaan riitä kaikkeen mitä pitää maksaa, vielä pitäis maksaa 250e takuuvuokra + 60 puhelinlasku + ruokaa + Maukun hiekat ja ruoat. Vuokraan mulla meni se 600 euroa, ja muihin laskuihin tais mennä 500 euroa. Sinne meni sit melkeen koko palkka. Täytyy kysästä sit ku pääsen polin sossun kanssa juttelemaan. Tampereen sossu ei varmaan niitä maksa, kun ne on maksettu tässä kuussa ja haen sieltä toimeentulotukea vasta ens kuussa? Inhottavaa.

Kuitenkin, takaisin siihen ihanaan shoppailu asiaan <3 Teki oikein pahaa lukea kun kaikki on ostellu sitä sun tätä, yksi toistaan kauniimpia vaatteita ja tavaroita. Haluaisin niin lähteä shoppailemaan, mutta ei vain yksinkertaisesti ole varaa >; Hyvin outoa ettei ole varaa lähteä ostamaan edes yhtä paitaa :o Tai siis on, mutta sitten laskut jää maksamatta.. Miten saan shoppailu himoni kuriin? Tahdon ostaa kengät, ja housut ja paitoja <3 No paitojen ostaminen kyllä riittäis tän himon tyrehdyttämiseksi.

Näin unta viimeyönä että olin ostanut sellaiset hienot mustat rintaliivit jostain, sitten yritin laittaa niitä päälle ja ne ei menny lähellekkään. (olen siis tottunut ostamaan rintaliivit vain katsomalla kokoa, en sovita) Olin niin vihaa täynnä, koska siinä unessa niiden ympärysmitta vastasi oikeasti jotain kokoa 70. Sit kirosin jokaiselle vastaantulijalle että kun kaikki koot vaan todellisuudessa pienenee, mutta kokonumero pysyy samana. Sit kuitenkin seuraavalla kerralla sainkin ne mun päälle ja ne sopi täydellisesti.

Ah, olen unohtanut näyttää teille maaailman ihanimmat rintaliivit mitkä omistan, ja yhdet ihanat H&M rintaliivit mitkä ostin Tre, ne on hyvin Grr <3 En tiedä miksi kirjoitan, mulla ei ole edes asiaa, on vain tylsää. Äiti ja isi tulee 10 aikaan tänne, aletaan pakkailemaan tavaoita. En yhtään jaksais, ensinnäkin mun olisi pitänyt siivota ja tiskata. En kuitenkaan tiskannut, koska olinsyöny peukaloni kynnen niin pahasti että se alkoi mätiä, joten päätin etten lisää sitä kipua lilluttelemalla sormea tiskiainevedessä.

Mauku oli muuten aamulla ihan sekaisin sen jälkeen kun annoin sille ruokaa, se oli ihan kaheli. Epäilin jo että whiskas on laittanut kissanruokaan kissanminttua, ei meinatkaa ollu ensimmäinen kerta kun meidän neiti saa hepulit aamupalan jälkeen. JA aloin epäilemään, että onkohan sen ikenet kunnossa kun se on viimeaikoina kovasti tykännyt tunkea mun sormia sen suuhun, juuri yläikenien luokse ja hinkannut niitä. Ne oli yhdestä kohtaa todella vaaleat! Epäilen kyllä että ne ei ole kunnossa, pitää vielä jonkin aikaa seurailla tilannetta, toivotaan että ne ovat kunnossa <3

Lopuksi! Luin Mustaa Pitsiä- blogia, siellä oli pvc-legginssit. HALUAN SAMANLAISET, mutta mistä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?