tiistai 11. toukokuuta 2010

LONELY DAY

Mul on ollu tänään hyvin h y v i n tylsä ja yksinäinen päivä. Heräsin joskus 7 jälkee, ku olin Miralla ja JPl yötä, JPn piti lähtee töihin ja Mira meni hiusmalliks yhdelle Essille. No siinä sit keittelin kahvia ja pelaisin lego indiana jonesia.. Isi tuli sit joskus 10 jälkeen hakee mut himaa. Kävin mä sit porukoilla syömässä ku ei ollu kotona oikee mitään ruokaa. Huoh.

Tänää mun mieliala on ollu kyl aika alhaalla, oon niin tylsistyny ja ollu liian kauan tekemisen puutteessa et nyt ooon ihan ameebana ja jumitan vaan. Pitäis tiskata yms, mut ei pysty. Löysin vihdoinkin mun kameraan laturin, mutta TSÄBÄM!! Vitut se mitään lataa .- En pysty ottaa kuvia tai mitään ku ei oo kamerassa akkua, ajattelin et olisin vähän valokuvaillu mun uusimpia kirpparilöytöjä ja hiustenpidennyksiä. Mutta se nyt siitä ajatuksesta.

Oon tosi pettyny itteeni ku oon syöny tänään ihan liikaa herkkuu >>; MIralla söin palan kakkua ja sit porukoilla jotain pitkoa palasen, ja sit viel ostin semmossen pienen karkkipussin >; Pyhitän sen nyt sit sillä etten tänään syö enään mitään, ja huomenna en aio syödä ky yhden lämpimänruoan ja sit puuroa, jos on kuoleman kamala nälkä. Pitäis varmaa alkaa laskee niit vitun kaloreitaki, toisaalt turhaa niit laskee ku en koskaan liiku. Tosin nyt yritän hommaa ittelleni Zumban, jos vaik jaksais sitä.. Nää vatsalihashommat yms ei oo kyl mun heiniä.

HUIJASIN. Nyt se lataa mun kameran akkua, joten saankin kuvia uusista lumpuistani.- Pistin pidennyksetkin päähän ku olin niin tylsistyny ja on ikävä Aria. Ku Ari on ostanu mulle nää ni tulee mieleen se <3 Oon maailman säälittävin ihmisolento, oon koko päivän vaan datannu himassa ja lukenu ihmisten blogeja -.- Sit tuli kamala identiteetti kriisi vielä kaikenlisäksi! En yhtään tiedä kuka olen ja millainen olen, mun vaatekaapin voi jakaa kahteen osaan; Naiselliset vaatteet. Ja toiseksi; "Hevi"vaatteet. En nyt saa päähäni sitä oikeaa sanaa, kun ne vaatteet ei ole naisellisia, ne on kaikki miesten.
xcdsssssssssssssssssssssssssssss
^^^Mauku rakastaa kirjoittamista, on se kans yks parsakaali, ei se ymmärrä mitää. Mut se pusuttelee mua <3

Koska olen laiskapaska niin en jaksa saman postauksen yhteydessä laitaa kuvia tulemaan (koska en ole ottanut niitä vielä) niin teen sen seuraavalla kerralla.

Lapamato kuittaa -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?