sunnuntai 9. toukokuuta 2010

MENTAL BREAKDOWN

En tiedä kauanko jaksan enää tän ahdistuksen ja hermostuneisuuden kanssa, alkaa tuntumaan että kohta räjähdän lopullisesti, pelkään niin paljon että saan taas niitä paniikkikohtauksia. Asia alkais vaanpahentamaan mun tilannetta, ja just nyt en sitä tarvis ! .- Ahdistaa se et porukat hiilostaa sillä et Arin pitäis lähtee takas Tre ja hoitaa omia asioita, ja epäilee taas että minä aion elättää Arin. Inhottaa ku pitää hengittää kokoaika niskassa, mutta jos en tee kuten ne sanoo, ni se on terve menoa avustukset ja muuttoapu -.- f u c k .

En enää vittu ees tiedä haluunko muuttaa Tampereelle, ahdistaa niin vitusti tää kaikki paska. Voisin muuttaa jonnekki mistä kukaan ei osais ettiä mua, saisin ees vähä aikaa olla rauhassa. Mulla ei ole niinku minkäänlaista omaa rauhaa, vaikka asunkin omassa asunnossa. Porukat soittelee vähhän väliä ja hiostaa onko pakattu yms. Ari ahdistelee sen omalla tilanteella, ja varsinkin rahatilanteella. Jos sillä ei oo rahaa matkoihin, ni se jää mun huolehdittavaks joko tänne, tai et mun pitäis maksaa sen matkat .- Just nyt on sellanen fiilis et haluaisin sulkeutua jonnekkin maan alla olevaan luolaan, sammuttaa puhelimen ja vetää rauhottavia. Noh, pitää toivoa et tää alkaa sit vähä helpottaa ku muutto on ohi...

A H D I S T A A !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?