maanantai 10. toukokuuta 2010

MOM

Äiti oli laittanu mulle maailman ihanimman viestin facebookissa <3
"Terve! Menen huomena kopioimaan niitä sun papereita valmiiksi.Ovat sitten valmiina kuin tarvitset! Kiitos kuin kävit ja muistit minut ,olisi se Arikin saannut tulla,paisi joss se viellä nukkui? Autetaan sua niin paljon kuin voidaan ,rahallisesti ja muutenkin.Olethan meidän oma kulta.Huomena tule ajoissa...♥ ♥"

Mamma rakastaa mua <3 Harmittaa vaan niin hirveästi kun mulla ei ollu rahaa ostaa sille lahjaa >; I'm feeling like a bad kid. Ostan sit äitille ihanan korun ku saan raha-asiat kondikseen, sellasen kaulakorun tai rannekorun missä lukee Mom, tai sit ihan vaan Äiti. Muuten se ei ymmärrä, ku se ei osaa sanaakaan englantia :D Tein muuten kuukauden enäätyksen nukkumisessa, nukuin 10 asti ! En oo kuukauteen saanu nukutuks niin pitkään vaikka kaikkia poppakeinoja oon kokeillu. Tänään vaan autto se et käänsin kylkeä ja jatkoin nukkumista :D Inhottavaa ku kello on jo näin paljon, oon tottunu et herään siin 7 - 8 aikaa ja meen sit porukoille 9 aikaa. Nyt en oo viel ees käyny suihkussa, saati mitään! 14.00 mul on aika psyk.polille, mitähän mä sielä nyt taasen avautuisin .-

KESKIVIIKKONA tulee mun kulta Mörri kylään <3 Se on sunnuntaihin asti, mut vittu jos se kerrankin kusee muualle ku hiekka-astialle ni se saa opetuksen. Se oli jättäny mulle kivan yllätyksen kerran, se oli kussu mun pajukoriin mikä oli tv-tasolla ! :DD Kivat kusiläikät oli tv-tasolla ja sen korin sisäkangas on ihan kusessa. Katottiin eilen Arin kanssa Shutter island, se oli tosi hyvä! Vaik luulin et koko leffa kertoo siit pelottavasta mummosta siit alusta >; Mut kuitenkin super hyvä. Ongelma oli vaan se et meil ei ollu toimivia subeja >; Jouduttiin aina välillä lukemaan sit et mitä ne oli keskustellu, ku ei saanu selvää. Ärsyttämään jäi se että en nyt saanu selville kumpi oli totta! :D Mut joskus katon sen subien kanssa ni varmaan sit selvenee.. Hopely.
Ari se nukkuu tossa ja mua ahdistaa se, tekis mieli vaan herättää se ja sanoo et nyt siirrät mulle rahaa, varaat sossuun ajan ja pakkaat ne kamat mukaan.. Eikait tässä kummempia, tällästä perus tylsyyspaska postausta vaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?