sunnuntai 30. toukokuuta 2010

NEW PLACE TO LIVE

Elikkäs tänään ollaan VIHDOINKIN saatu kaikki kamat sielt mun kämpästä pois! Huoh. En kyllä tosiaan tiedä miten oon saanu sellasen määrän tavaraa mahtumaan sinne? Ihan järjetön määrä, silti se ei ollu ihan täyteen ängetty se kämppä :o Odd.. Any how, vessa, keittiö ja olo-/makuuhuone on nyt siivottu ja kämppä olis luovutus kunnossa, jos vuokran-antaja avaisi puhelimensa ja vastaisi moniin soittopyyntöihini. Vittu oli kyllä elämäni viimeinen kerta kun muutan, jos joudun vielä muuttamaan niin myyn kaikki tavarani pois, sitten ostan uudet, kotiinkuljetettuna! Mutta eihän muutto vielä kuitenkaan tässä ollut, tiistaina aamulla köröttelemään manseen hakemaan avaimet, sen jälkeen bac to Hellsinki and back to Tre. Huooooh -.- Pakko viel rutistaa ittestään viimeset voimat, oon muutenkin ihan poikki henkisesti, ei myöskään tässä tilanteessa maistu yhtään fyysinen työ. Onneks sukulaisia on sielä auttamassa, lainaavat auton ja lupasivat kans auttaa kamojen kannossa. Kiitos et on sukulaisia ! <3

Nii ja kulta ottaa huomisen pvn vapaaks <3 Oon sen kans koko päivän, tai sen minkä kerkeän.- Aamulla pyykille, sitten Kelaan, sen jälkeen kirjastoon, sit Irina tulee käymään, sit pitää ne avaimet palauttaa, pakata kamoja viel lisää. Ku on kaikkia mini pussukoita ni laittaa ne yhteen isoon yms.

Asiasta ihan muualle.

Kulta hemmotteli mua tossa torstaina oikeen kovin<3 Mentiin kamppiin, se osti mulle Morticiasta sellasen ihanan paidan, sit vei mut Mount Everestiin syömään(nepalilainen ravintola), sen jälkeen osti mulle jätskiä<33 ja tupakkaa, sit mentiikin bussilla kotiin <3 Oli ihana päivä.
AAH ! Ostin sitten perjantaina kirppikseltä ihanan!<3 love laukun. Kuva tulee sit ku kerkee, ja sitten ihanat peep toe kiilakorkokengät. Ihan pikkasen on pienet, mutta ei haittaa ku ne on takaata aukinaiset ni ei kuitenkaan purista :DD Oli vaan pakko saada ne ! Rawr<3 Ja blöööh... Onneks muuten sossu anto mulle lääkkeisiin maksusitoomuksen, ku kävin hakemassa ne ni ei ne maksanu ku 129€ :'DD Onneks muiden pussista ku mun.

Mut nyt tupakalle ja sit relax.

Satu kuittaa, kiittää ja kumartaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?