torstai 6. toukokuuta 2010

RELAX

Tosiaan ei mulla ookkaan kiirettä, se tyhmä liike aukeeki vasta 10 :D Kävin kattoo scfhuollon web seurannasta et onks se tullu, ni siel luki et se on palautettu takas ilman toimenpiteitä, koska kuittia ei ole tullu. Vittu mulla alkaa menee hermo tohon Soneraan! Kuitti on viety sinne kaks viikkoa sitten, eikö ne vittu kerkeä kahdessa viikossa yhtä helvetin kuittia faksaamaan sinne? Ei näköjään .- Ärsyttävää.

Nyt toi muutto on alkanu jännittää ja ahdistaa mua tosi paljon, pikkuhiljaa alan tajuu et muutan Tampereelle! Kaikki jää tänne, vanhemmat puolet sukulaisista, kaverit, KAIKKI. Pelottavaa >; On mulla sielä muutama kaveri, mutta ei yhtä paljon ku täällä, mua pelottaa se et oon sit tosi yksinäinen sielä ja romahdan taas pohjalle. En todellakaan halu sitä, koska oon niska limassa saanu itteni sieltä ylös, tehny henkisesti kaikkeni + rahaa siihen myös on uponnut mukavat summat. Eihän sossu mua auta, ite mun pitää maksaa joka kuukaus 40e edestä lääkkeet, sairaalamaksu oli sellaset kivat 300e .- Mä en haluu romahtaa enää, ihan vitun pelottavaa koko ajatus. Pitää vaan toivoo et pääsen sinne kouluun niin saisin ainaki sielt kavereita lisää <: Mut haluaisin mä töihinkin, saa kunnolla rahaa, eikä mitään 200e opintotukea ;DD

Huiii. Ahdistaa.

Nyt pitää kyl alkaa ajattelee niit positiivisia asioita, alan taas ajatella vaan negatiivisesti ;x

Otin muuten yks päivä yhteyttä Kissojen Katastrofi Yhdistykseen, haluaisin mennä sinne tekee vapaaehtoistyötä. Otan sitten varmaan Maukulle kaveriks jonkun kissan ensikotiin, kamalaa vaan jos kerkeää hirmuisesti kiintyä siihen ja sitten pitäis luopua. Toisaalta, ne maksaa kissan kustannukset.. Jos säästän ne ja sit päätänki et haluun pitää sen kissan ni ostan sen niillä rahoilla <3 Huippu suunnitelma ! ;D Ja sit lupauduin menemään jonnekkin torille myymään niiden tuotteita, jos pääsen sinne. Mulla ei oo harmaintakaan aavistusta missä se ees mahtaa olla :D

Muuten, voisin ottaa ruskean maton vastaan lahjoituksena, ja hienon sohvan ! Kiitos paljon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?