lauantai 15. toukokuuta 2010

STAR OF THE DAY

Kuinka ihanaa onkaan herätä suureen määrään karvaista rakkautta <3 Mauku ja Mörri päättivät aamulla osoittaa rakkautensa muhun, tuli paljon pusuja ja varmaan kaksi kiloa karvaa naamaan, mutta en valita. Rakkaus kelpaa aina <3 Varsinkin niiltä mamman murmeleilta <3 Mielummin kuitenkin siihen heräsin kuin sitten herätyskelloon, eli kissat herätti mut joskus 7 aikaan, hieman ennen. Annoin tottakai sitten pienille ruokaa kun ne niin nätisti pyys ;D Sit vaa kahvia tulemaan ja suihkuun! Suihkun jälkeen uskalsin jo vähän raottaa kaihtimia, ja mikä ihana ilma ! ! !

Hieman ennen yhdeksää JP ja Mira tuli hakee mut kirpparille, Myrtsin jalkapallohallissa oli taas joku kirppis sydeemi. Lähettiin sitten sinne ja kyllä kierreltiin jalat verille asti! <3 Mukaan tarttui kaksi ihanaa olkaimetonta toppia; Musta ja lila ~2€/kpl
Matto uuteen kotiin <3 ~3€
Taulu ~3€
Tigin Bed Head Shampoo ( 3/4 jäljellä ) ~2€

Eilen hehkutin kun olin kirpputorilta löytänyt ihan uudet ja käyttämättömät pvc legginssit, ikävä uutinen! Ne on liian isot >>; Ajattelin kokeilla kaventaa niitä, jos ei onnistu niin sitten pitää tyytyä niihin ennenkuin osuu täydellinen pari etee. Oli muuten kamala kenkien metsästys! Yhdet ihanat kengät löysin, mutta liian isot -.- Pitää sitten muuton jälkeen ostaa jotkut ihanat liilakorkokengät <3 NIIII! Äiti osti mulle eilen seeprakuvioiset legginssit, tykkäsin niist ihan simona, mut nyt en enää oikeen tiedä onks ne mun makuu :DD Jos ei muuten ni vaikka välikalsareina talvella ;P Kultaa on kamala ikävä >; Onneks ens viikolla pääsen sen luokse, toivottavasti! Riippuen mitä minun kukkarollani on tähän sanottavaa .- Vitun köyhää, murr.

Jooh, no sen verran vielä jaarittelen että joskus kolmen maissa lähdetään Keravalle mun veljen luokse, kattoo mun rakasta ja ihanaa kummipoikaa, Veetiä <3 Se on ihan tädin rakkaus. Sit ku se on isompi ni aletaa kasvattaa sen hiuksii, sit värjätään ne mustiks ja tehdään siit hevari. Sit ku se n 16 ni maksan sille kielikorun <3

Mun oma miniheviveeti<33

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?