keskiviikko 26. toukokuuta 2010

SUNSHINE AND LOLLIPOPS

Muutamaan päivään en ole kirjoitellut, ei oo ollu fiilistä.- Oon shoppaillut itseni perseaukiseksi, hyvä se kannattaa! SUOSITTELEN! Tänään pitäis maksaa 73euroa puhelinlasku, mutta eihän mulla ole rahaa, jos parikymppiä sais ni sitten saisin sen maksettua. Pitää toivoa että sossusta olis jo tullu rahaa (jos sieltä siis tulee ollenkaan, en tiedä). Onneksi ne kuitenkin maksoivat mun takuuvuokran<3 Se oli SUURI apu, ja jos saisin vielä takas vähän niistä kaikista sairaalalaskuista ja lääkelaskuista ni kaikki olis hyvin. Ari osti jonkun läppärin, mut se ei ollukkaan niin hyvä ku se luuli, ni yritän saada sen vaihtaa sen mun koneeseen :D Mul on pöytäkone, enkä tykkää siitä. Se on kyl ihan vitun tykki pelikone, wow toimii täydellisesti parhailla graffoilla ja freimei tulee se 70 sec. Täs wow pyörii paskimmil graffoil :D ei haittaa <3

Apua, kohta on muutto, kyllä! Jännittää niin perkeleesti, huh huh. Onkohan tässä nyt ees tapahtunu mitään mielenkiintoista... Mun serkku Marjo tuli Rovaniemeltä tossa viime viikonloppuna, olin maanantaina ja eilen sen kanssa kiertelemässä kauppoja. Hahhh ! Mauku rakastaa tätä konetta, se kävelee kokoaika tän päältä ja köllähtää tän päälle nukkumaan <3 Mau.

Eikait mulla sen kummempia nyt ole.. Muuttoahdistusta ja -jännitystä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?