perjantai 28. toukokuuta 2010

UNDERGROUND

Ei saatana että naurattaa ja vituttaa tää elämä ja yhteiskunta samaan aikaan !! Asia on jokseenkin näin;

Hain toimeentulotukea tälle kuulle, koska muutan niin tarvitsen rahaa takuuvuokraan, sairaalalaskuihin ja lääkkeisiin. Niin ja matka-avustuksia.

Sosiaalivirastosta tuli päätös, minulle myönnettiin 74euroa toimeentulotukea tälle kuulle. Sillä minun pitäisi siis maksaa muutto Tampereelle, sairaalalaskut + lääkkeet n.400e yhteensä. Sählölasku 20e ja puhelinlasku 73e. Puhelinlaskun saan maksettua ja jäljelle jää euro muuttamiseen ja tän loppukuun ruokiin. Ei todellakaan tee mieli käydä töissä kun rahat ei tule silti riittämään, jos olisin työtön niin tottakai sossu olis maksanu jokaikisen laskun .- Hyvä Suomi hyvä! Nyt joudun sitten elää Arin ja porukoiden rahoilla, mikä on NIIN vastenmielistä, en halua että kukaan joutuu elättämään mua. Inhottavaa ja ahdistavaa >>;

Niin ja päätöksessä luki että sossu on antanut mulle maksusitoomuksen reseptilääkkeisiin, en mä vaan löytänyt sitä lappua sieltä -.- paljoo kerkee enää ootella et ne laittaa sen postissa ku tiistaina on jo muutto ;s Huiapua.

Mut onhan tää osalta mun omaakin vikaa, jos en olis vienyt Maukua leikattavaks tai ostanut kenkiä ja vaatteita ni mulla olis vähän enemmän rahaa. Mutta kissan leikkaaminenkin oli välttämätöntä, enkä todellakaan ajatellu koko kesää kulkea talvisaappaissa! Oli kyl viimeinen kerta ku asioin sossussa, tai tokavika. Tampereen sossuun meen jo heti 3pv. Sieltä en saa mitään, mut yritän saada ees sen verran et ne lääkkeet maksais, kun se on isopenni, jään kuitenkin työttömäksi. Viimeks ku hain ni kolmen kuukauden lääkkeet oli 70 euroa, plus siihen vielä lisää ketipinoreja, kun 100tb ei kestä ku max 25pv. Et ei kamalan halpaa oo olla mieleltään sairas.

Kuka muuten määrittelee että oletko mieleltäsi sairas?


That's one fucking good question.

2 kommenttia:

  1. Sun pitäis hommata itelles joku diagnoosi tyyliin skitsofrenia niin lääkkeet on lähes ilmaisia.Se on vaan melkoinen prosessi saada itelleen ihan hullun paperit...Siinä saattaa jopa tulla hulluksi

    VastaaPoista
  2. Mulla on diagnoosi, mutta ei todellakaan skitsofrenia.

    VastaaPoista

How do you feel about this?