lauantai 26. kesäkuuta 2010

I'LL NEVER EAT CHILI AGAIN... OOH! CHILI!!

Aww, Mauku nuolee mun varpaita <3

Kesänkohokohta on nyt sitten mennyt, en tarkoita juhannusta, vaan mun sohva tuli VIHDOINKIN. Sen saaminen tänne oli kyllä yhtä helvetillistä tuskaa ja kidutusta. Välillä se on lempäälässä, sitten se oliki ylöjärvellä, sitten se ei ollukkaan sielä, sitten sen sai mennä hakemaan, mutta se ei ollutkaan saatavana vielä. Noh, kaiken paskan jälkeen siis sain sen VIHDOINKIN <3 Suomisoffassa en kyllä ikinä enään osta mitään, se on ihan selvää.

Eilen menin aamusta Arin äitille, sain porukoilta kyydin kun ne lähti ajamaan takas helsinkiin. Päivä meni lööbaillessa, illalla sit juotiin hieman, käytiin uimassa (2 vuoden talviturkki lähti), uitiin sellaseen pikku "saareen" ja sit takas, sen jälkeen juotiin hieman lisää, pelattiin Aliasta ja grillailtiin. En kyllä itte grillannu mitään ku sit en olis pystyny enään juomaan. Seurueeseen kuului siis vain Ari, Jonna (Arin sisko), Sergei (Jonnan bf) ja minä. Ihan mukavaa oli, varsinkin ku kavereina oli vielä kaks kultamuru karvakasaa <3 Bella ja läski latte <3 Bella on siis Maukun pentu, nimi oli ennen Mörkö. Neiti on kasvanu niin huimasti ! Teki vaan vähä pahaa ku Jonna syöttää sille aikuisten kissojen ruokaa, ja se on vielä PENTU! Sen verran voisi ees uhrautua että ostais penturuokaa, ja edes raksuja tai märkäruokaa eläinkaupasta, että edes jommasta kummasta ruoasta sais varmasti kaikki tarvittavat vitamiinit yms.

Oon ollu ihan lahnana koko päivän, joten oon mietiskelly miten paljon oon muuttunu siitä kun muutin "ekan kerran" kotoa pois. Muutin siis Arin kanssa asumaan Laajasaloon silloin. Mietiskelin niin huomasin että oon muuttunu ja aikuistunu niistä ajoista tosi paljon, olin sillon vielä ihan teini. Olen kyllä vieläkin, mutta rehellisesti voin sanoa että aikuistunut olen.

Huoh. Ei oo mitään tekemistä, ei jaksais kattoa telkkaria enään ku oon jo monta monta tuntia tuijottanu sitä .- Enkä jaksa lukea ku silmiin sattuu vammasesti, jotenki väsyneet silmät. Voisin alkaa kattelee työpaikkoja... Juu sen teen!

See ya

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?