maanantai 7. kesäkuuta 2010

Joo elikkäs.

Nyt on kamat Tampereella ja toistaiseksi olen sopeutunut hyvin, sohvan kun vielä saisin. Tosiaan ahdistavaa on se että Ari pitää tätä omana kotinaan, ei sen puoleen, siis tottakai Ari saa täällä olla yms. Mutta kun tarvitsen paljon omaa rauhaa nyt, niin Ari se kanteli puolet kamoistaan tänne ja otti matot yms. En voi sille mitään, mutta se vain ahdistaa. Haluan oman kodin, olla oman elämäni herra. En jaksa aina elää muiden menojen ja mieltymysten mukaisesti.

Vielä on muutama laatikko purkamatta, kiitos laiskuuden. En jaksa siivota, en jaksa tehdä mitään. Minun kohdallani harvinaista että olen vain nukkunut. Päivällä siis. Äskenkin heräsin puoli 8, olin nukahtanut kun tultiin kaupungilta. Ja minä kun en melkein koskaan nuku pvunia, vaikka haluaisin. En vain osaa tai pysty. Mutta nyt en jaksa mennä syvemmälle ahdistukseeni tai alkaa vituttaan ja ärsyttään .-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?