torstai 23. syyskuuta 2010

I'M STILL IN LOVE WITH WHO I WISH YOU WERE

Miten on mahdollista että mikään asia ei oikein tunnu nyt toimivan mihinkään suuntaan?

LOL, olin eilen varmaan taivaallinen näky psyk.polilla, juuri herännyt, kamalassa kiireessä sinne joussut, etuhiukset, ööö... HIEMAN takussa.. Olin siis luullut että mulla on aika sinne 22.9 kello 9.00, no odottelin puol tuntia ja aloin ihmiettelee, et vittu jo on paskaa palvelua oikeesti! Katsoin ajanvarauslappua ja TATTADADAAADADAAA, se onkin sitten västa tänään -.- Noniin, nyt kaikki Hervannan mielenterveysongelmaiset ovat nähneet kuinka kaunis luonnossa olen .- Happy now?

Mulla tulee kaiken maailman ihme kohtauksia näiden tunteiden kanssa, jos totta puhutaan mulla on identiteettikriisi. Ennen tunsin oloni hyväksi ja "itsekseni" kun käytin maastohousuja ja maihareita, nyt en osaisi kuvitella niitä päälläni ollenkaan.. Olen muuttunut ns. tyttömäiseksi, ja en tunne itseäni niin "itsekseni" niissä vaatteissa. Joo myönnän että mielummin pidän legginssejä ja pitkää paitaa ku farkkuja, mutta jotain puuttuu silti...

Hmm.. Huomasin juuri, että tuo oli mailman turhin vuodatus :D vittu että osaa väsyttää, en millään haluais mennä sinne, too sleepy.

Jos kenelläkään sattuisi olemaan MAINE COONIN pentuja, tai pentua, niin yhteyttä saa ottaa, haluaisin niin kokosydämestä sellaisen pörriäisen itselleni<3

KUKA TIETÄÄ MISTÄ SAISIN ALLE 40€ PINKIT KARVASÄÄRYSTIMET?

KIITOS JA NÄKEMIIN

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?