perjantai 29. lokakuuta 2010

CONTINUE SWIMMING NAKED... OOH COME ON, CONTINUE !

Ei ole tullut kirjoiteltua aikoihin. Johtuen siitä, että ei ole ollut mielessä asioita joita jaksaisin muille selitellä.

Tulin keskiviikkona Helsingistä, oli mukavaa vaihteeksi käydä sieläkin, tosin huomasin pian syyn minkä takia muutin sieltä pois. Ei sielä kestä edes viikkoa. Synttärini ovat kohta ovella, joten sain isikullan tilaamaan mulle synttärilahjaksi rakennekynsi paketin. Pakettiin kuuluu kaikki tarpeellinen kynsien tekemiseen, mukaanlukien uv uunin <3 Oon pitkään halunnu rakennekynnet, koska omat ovat olemattomat. Eikä tämä ole mitään "VOI VITTUKU MUN KYNNET ON NIIN HUONOS KUNNOS, PITI LEIKKAA KU REPES". Mulla ei kynnet kasva, joten niitä ei voi leikata, eikä ne voi revetä. Ja olen kohdellut niitä 20vuoden ajan niin huonosti, että nyt huomaa lopputuloksen. Oon kiinnostunut nail artista, mikä on todella ihmeellistä mulle. En koskaan oo pahemmin ollu kiinnostunut mistään "kauneus"jutuista. Kaikki aikanaan..

Oon soitellu vähän eri paikkoihin, ja jos karma sallii, pääsen oppisopimuksella opiskelemaan parturi-kampaajaksi !! Wish me luck ! Toisin en saisi intoilla vielä liikaa, asiat muuttuu. Kummallista kyllä miten vaikeaa paikkoja on löytää, soitin melkein 30 kampaamoon ja yksi suostui harkitsemaan. Tiedän että odotan liikoja, mutta kyseisessä liikkeessä on ennenkin ollut oppisopimus opiskelijoita. Jänskättää! Kuitenskin, 6.11 olisi serkun lapsen kastajaiset, pääsen laittamaan uuden mekon päälle <3 Viisas olin kun ostin, vaikka silloin ei ollut käyttöä, mutta nyt ks. mekot on loppunu! HAHH! Ja sitten illemmalla pitäisi julistaa minun aikuisikään tulemista, täytän siis 7.11 20- vuotta, viehättävää.

En jaksaisi odotella sen paketin saapumista, haluaisin päästä asap tekemään itselleni ne kynnet ja samalla harjoitella niiden tekemistä. En enään voi käyttää edes tekokynsiä, koska kynteni ovat kasvaneet niin epämuodostuneesti. Kerron teille yhden salaisuuden... ÄLKÄÄ VITTU SYÖKÖ KYNSIÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?