sunnuntai 28. marraskuuta 2010

WRONG DIRECTION



OLEN PÄÄTTÄNYT UUDISTAA JA MUUTTAA BLOGIANI.

Olen kyllästynyt omaan blogiini, kirjoitan ihan mistä sattuu. Haluan käsitellä blogissani tiettyjä asioita ja pysyä niiden raamien sisällä.. :> Seuraavat postaukset painotan omaan elämään, kissoihini, kosmetiikkatuotteisiin ja nettishoppailun ihanuuksiin <3

Asiasta muuhun..

Aamulla heräsin yllättävän aikaisin, johtuen varmaan siitä että olin eilen nukahtanut jo niin aikaisin. Katsoimme mieheni, Arin kanssa jotain elokuvaa ja olin ryytynyt kesken leffan sitten sohvalle. Onneks prinssi herätti minut ja tuli peittelemään makuuhuoneeseen <3 Aamulla vanhempani ponkaisivatkin kylään jo 10 aikaan, Ari nukkui vielä, ei ollut yöllä saanut unta. Koko päivä on nyt tullu oltua sisällä, tutkiskellen internetin ihanaa maailmaa. Olen toki myös juonut pari kannullista teetä, lukenut kirjaa ja laittanut itselleni sekä äidilleni kasvonaamiot.

Mutanaamio ”Facial Clay Mask”

Täyteläinen koostumus sisältää mm. avokadoa, kauraa ja E-vitamiinia. Poistaa ihohuokosista likaa sekä ylimääräistä rasvaa. Puhdistaa ja pehmentää ihon.

Tuote on itselläni ollut suhteellisen harvassa käytössä, ei ole juuri sellainen mitä oma naamani kaipaisi. Tekee kyllä ihosta mattapintaisen ja poistaa lian, mutta mitään eroa en ikohuokosissa näe. Tuote luoaa poistaa likaa ihohuokosista, itse en vielä kertaakaan sitä ole saanut huomata. Satunnaiskäytössä ok, ei ihme tuote.



Huoh..

Voisin mennä keittämään vielä teetä ja jatkaa kirjan lukemista, vanhempani eivät kamalasti innostu koneella olemisestani ;>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?