keskiviikko 1. joulukuuta 2010

BURT'S BEES

Huomenta päivää.
Mietiskelin illalla ja samoin myös aamulla, miten saisin blogilleni näkyvyyttä ja lisää lukioita. Syynä pieneen lukija määrään voi olla että blogini ei vain kiinnosta ihmisiä, harmi sinäänsä, koska tykkään kirjoittaa ja masentaa kun yritän antaa parhaani, mutta lukijoita ei siltikään ole. Pääasiassa teen blogia ihan itseni vuoksi, tykkään kirjoitella kaikenlaista, jos jotkut haluavat lukea, en todellakaan pistä pahakseni <: Yritän samalla opetella koko blogi hommaa joka ei ole minulle miksenkään erikoisen tuttu. Luen muiden blogeja hyvin paljon, vaikka en olisikaan ks. blogissa lukijana. Yritän saada inspiraatiota erilaisista blogeista, pakko kyllä myöntää, että kaikkia vain ole luotuja tähän hommaan... Tällä tarkoitan itseäni :D Anyhow, tänään pitäisi tulla soitto apteekista, sitä odotellessa. Eli siis minulla on akilesjänne tuhetunut, kroonisesti. Lääkäri kirjoitti minulle jonkun tulehduslääkkeen jota eilen olin apteekista hakemassa, valitettavasti sitä lääkettä mitä minulle oli määrätty, ei ollut 7kpl paketissa. Joten farmaseutti yritti soittaa lääkärilleni vaihtaako hän tuotteen 28kpl pakettiin (maksaa 30e) vai vahvempaan, mutta samaan lääkkeeseen jota valmistetaan 7kp paketissa (maksaa 8e). Lääkäri ei ollut paikalla, joten jouduin tyhjin käsin kotiin >; Farmaseutti lupasi yrittää saada lääkärini kirjoittamaan vahvempaa lääkettä, jotta en joutuisi 7tab takia maksamaan 30e. Toivotaan parasta ! Jos käy niin että joudun tyytymään 28kpl pakettiin, olen mielummin ilman. Vaikka nilkka on vaivannut minua viime vuoden syyskuusta asti, niin en ole valmis maksamaan tuollaista summaa muutamasta hassusta tabletista. Olenhan pärjännyt tähänkin asti ilman, tosin välillä hyvin heikosti..


Asia vaihtukoon!
Olen jo pidempään ollut kiinnostunut ihonhoitotuotteista, jotka ovat luonnontuotteita. Olen lukenut niistä eri blogeista ja käyttänyt jokaisen pelastajaa -Googlea. Useasti olen törmännyt sellaiseen merkkiin kuin Burt's Bees. Nimi sai minut jo hieman uteliaaksi, joten päätinkin ottaa selvää kyseisestä merkistä.

Burt's Bees on Amerikkalainen yritys, joka kuvailee itseään "Maan läheinen, luonnollisen persoonallisen hyvinvoinnin yritys." Yritys valmistaa luonnollisia hygienia-, kauneus- ja ihonhoitotuotteita, yrityksen sivuilta köytää kategoriat; Huulet, Kavot, Vartalo, Hiukset, Lapset, Miehet ja Outdoor. Sen enempää en viitsi selitellä, jos jäi kiinnostamaan, eikun osoitteeseen http://global.burtsbees.com <: Itse olen lähinnä kiinnostunut Burt's Beessin ihonhoitotuotteista. Katsotaan mitä ne pitääkään sisällä.. Esittelen tässä muutaman tuotteen joista itse olen kiinnostunut ja rahatilanteen parantuessani myös tilaan ja kerron omat mielipiteeni <:

Kasvonhoitotuotteet;

-Puhdistusaineet
-Kosteutustuotteet
-Kasvovedet
-Kuorinta-aineet
-Hoitotuotteet
-Silmänympärysvoiteet
-Complexion Mist (tätä englannintaitoni ei riittänyt suomentamaan)


Aloitetaan tuotteella jota himoitsen eniten; Pore-Refining Mask

Ihmeellistä, mutta tätä tuotetta en löytänyt Burt's Beesin kotisivuilta, mistälie johtuen. Tuote sisältää; Kaolin (green French clay), peppermint leaf, bentonite (natural clay), calendula flower, comfrey leaf, rosemary leaf, horsetail leaf, chamomile flower, comfrey root, sage leaf, rosemary oil, lavandin oil, eucalyptus oil, peppermint oil. Tuotteen pitäisi pienentää ihohuokoisia ja vähentää rasvaisuutta, tuotetta otetaan teelusikallinen ja sekoitetaan pieneen määrään itse, levitetään kasvoille, odotetaan 10 - 20 minuuttia, jonka jälkeen tulokset pitäisi huomata.

Tuote on 100% luonnontuotteista.
Seuraavassa postauksessa kerron Burt's beesin kasvovedestä ja sen lupaamista ihmeistä <:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?