perjantai 17. joulukuuta 2010

Living my life

En ole jaksanut, enkä kerennyt päivittämään blogia, olen ollut töissä. Vähä liikaakin, 12h ylitöitä tällä viikolla :D Tammikuussa saan ne onneksi vapaaksi. Tällä hetkellä yritän katsoa simpsoneita, päivittää blogia, txt mieheni kanssa ja leikkiä kissojen kanssa. Täytynee luopua jostain tehtävästä hetkelliseksi. No tämän simpponi jakson olen nähnyt joten jääköön se tällä kertaa r.i.p >;

Tilaamani Burt Bee'sin pore refining mask ei ole vieläkään tullut!! :o Aikaa siitä on kulunut jo ainakin parisen viikkoa. Yh >;

Huomenna olisi tiedossa raskas lepopäivä, tiskausta, pyykinpesua, imurointia, pölyjen pyyhkimistä yms. Jaksa luetella kaikkia.

VOI EI ! Minulla on niin ihanaa kerrottavaa teille rakkaat lukijani <3 Suomi, ihana ja rakas HYVINVOINTIvaltiomme <3 Minä, veronmaksaja, osa-aikatyöläinen, liiton jäsen en tule saamaan rahaa vuokran maksuun, en edes niitä mitkä minulle kuuluisi! Elikkä, vuokran maksupäiväni on 2. päivä. Tässä kuussa minun pitää lähettää paperit liittoon jotta saisin ansiosidonnaiseni, MUTTA KOSKA aloitin osa-aikatyön paperini käsitellään tammikuun PUOLESSAVÄLISSÄ! En saa tositetta palkasta aikaisemmin kuin puolessa välissä kuuta. Eli, tililläni on nyt sellaiset 40 euroa, sillä joudun elämään ensikuun puoleenväliin asti, maksaen vuokran, laskut yms. Nicee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?