sunnuntai 12. joulukuuta 2010

Tänään alkoi minun viikonloppuni <3

Kulta tulee ehkäpä jo tänään kotiin, eillei mitään muutoksia tapahdu, hopely not. Viime yönä sain nukuttua kunnon yöunet ! Ahh <3 Herätys vaan ei ollut maailman parhaasta päästä, Särö repi tapetteja. En tiedä mitä sille pirttihirmulle keksisi, sillä on tapana oikein juosta seinään ja hypätä. Samalla sitten lähtee tapetit kun se kynsillä tarttuu seinään -.- Pelottaa, että joudunko korvaamaan tapetit kun muutan pois.. En uskalla edes miettiä.

Eilinen päivä meni töissä, sen jälkeen kävin pikaisesti keskustassa, en valitettavasti löytänyt mitään >; Sitten bussilla suunta kohti kotia, kauppaan ja kotiin. Tarkoitukseni oli tehdä vihannes dippejä ja karjalanpiirakoita, mutta en jaksanut sitten kun syödä muutaman piirakan :D Olen useasti miettinyt miten MINÄ voisin pienentää annoskokojani ja syödä harvemmin? Syön yleensä kerran päivässä, jos on paljon tekemistä niin saattaa mennä muutama päivä etten syö mitään! Joten ihmetyttää se miten en sitten laihdu? Voikohan kyseessä olla vaikka joku kilpirauhasjuttu? Epäilemättä.

Nyt mulla meni viimeinenkin hermo säröön, se tahalleen tiputti mun kasvin ikkunalaudalta. Kielsin monta kertaa, se vain katsoi ja työnsi ikkunalaudalta alas. Kissani on skitsofrenikko. Tiedä enään mitä sen kanssa tekis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?