lauantai 11. joulukuuta 2010

Why won't you play with me?

Super BLAAH !

Nukuin todella huonosti koko yön, vähän väliä heräilin ja katsoin kelloa - 4 tuntia aikaa nukkua. Lopulta en saanut enään unta, nimittäin Särön mielestä oli todella mukavaa leikkiä äitin kanssa leikkiä; "Aina ku sä liikut, mä hyökkään sun kimppuun." Pitää alkaaq miettimään kaksi kertaa annanko pikkuisen nukkua enään samassa huoneessa :D Oli kyllä ihanaa kun kummatkin kissat nukkuivat kanssani. Yleensä kumpikaan ei nuku sängyssä, johtuu ehkä siitä että siinä nukkuu myös Ari, joten tilaa ei oikein ole. Mauku on aina nukkunut kanssani sängyssä jos olen ollut yksin. Nyt pääsi pikku pisunenkin nauttimaan kunnon unia sängyssä.

Huoh.

Alle tunti niin pitäisi hipsiä töihin päin.. Suussa maistuu paska ja väsyttää vieläkin -.- Tässä kultaa odotellessa mulla on aikaa lueskella muutama kirja ja leikkiä pisujen kanssa mielin määrin. Ari on siis Helsingissä koiravahtina, hänen siskonsa ja siskon mies ovat osataneet juuri oman asunnon. Sama talo, sama rappu, sama kerros, viereinen asunto <: Toinen arin siskoista ja hänen miehensä muuttavat nyt siihen toisen siskon edelliseen asuntoon <: Välillä itsekkin kaipaan niin Helsinkiin...

Tilaamani lämpörullat tulivat eilen, niistä puuttuvat klipsit, joten minulla ei ole harmaintakaan aavistusta miten saan ne pysymään päässäni, pinneillä olen jo kokeillut, ei tärpännyt. Eikun vain klipsien metsästykseen, mistähän helvetistä niitäkin mahtaa saada? Olen myös tilannut Hugo Bossin Pure Purple hajuveden - missä lie mahtaa olla? Samoin Burt's Beesin Pore-refining mask. Tilauksestakin on jo aikaa. Ei jaksa alkaa soittelemaan perään, jos ensi viikolla ei näy, niin pakko alkaa selvittelemään, hukkaan en ajatellut rahojani heittää. En ole varmaan kertonut, mutta tilasin Cliniquen Dramatically Different Moisturizing Lotionin, PARAS kasvorasva mitä olen ikinä kokeillut, haju ja väri ovat aika anti-puoleensavetäviä, mutta toimii todella hyvin! Imeytyy super nopeasti ja jättää kasvot vauvanpepun pehmeiksi <3 me like!

Anyhow, voisin vetäistä viimeisen kupin kahvia ja harkita pukeutumista.

Kiitos ja kumarrus - OLÉ SATU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?