perjantai 7. tammikuuta 2011

Is it worth it?

Kaikki on sekaisin..

Ari haluaa luopua kissoista, koska ne ei ole yhtä kiintyneitä Ariin, kuin minuun. Mauku pelkää Aria, mutta Ari itse ruokkii Maukun pelkoa. Särö on alkanut arkailemaan Aria. Syy on tietenkin minun? Tuskin on minun syytäni että annan kissoille rakkautta ja hellyyttä, sen takia ne ovat kiintyneet minuun. Ei ole minun syytäni että ne pelkäävät Arin huutoa. Minä en ole sitä aiheuttanut. Pitäisikö minun siis huomioida vähemmän kissoja ja olla antamatta niille HEILLE KUULUVAA huolenpitoa ja rakkautta?

En kestä jos joudun lupumaan kissoista, enkä ole luopumassa. Miten pystyisiin enään elämään ihmisen kanssa joka on pakottanut minut luopumaan "asiasta" jota rakastan? Kissaa ei voi sanoa asiaksi, mutta Mauku on minulle paljon enemmän kuin kissa. Joidenkin mielestä se voi tuntua naurettavalle, koska sehän ON kissa. Mutta ne ketkä omistavat eläimen/eläimiä todennäköisesti ymmärtävät.. Mauku on minulle kuin lapsi! Kissan muodossa. Mauku on se joka saa aamulla ensimmäiseksi minut hymyilemään, saa minut rakastamaan ja antamaan hellyyttä.

KUKA PYSTYY LUOPUMAAN SELLAISESTA TOISEN PYYNNÖSTÄ?

Jos joku siihen pystyy niin silloin ei rakkaus ole vahvaa, eikä aitoa. Antaisitko lapsesi pois jos miehesi/vaimosi ei tykkäisi siitä? Go ahead, be such a pussy.

En tiedä miten asiat eteenee kun Ari lähtee maanantaina armeijaan, mutta toivon että asiat muuttuisivat. Kissat saavat olla rennosti ja rauhassa, ei tarvitse pelätä milloin Ari pamauttaa lauseen "Maukusta pitä kyllä luopua. En halua kissoja joista toinen vain riehuu ja toinen on piilossa." Pennut riehuu ja leikkii, Mauku on herkkänä väliaikaisesti. Ei sitä voi ennustaa millainen esimerkiksi lapsesta tulee, jos siitä tulee nysverö tai adhd, tulisiko siitäkin luopua ja sanoa "En mä tällästä lasta halunnu"? Jokaisella on oma persoona ja toivoisin että Ari ymmärtäisi sen. Sen tiedän. Kissoista en luovu mistään syystä. Olen ne ottanut ja niistä aion pitää huolta loppuun saakka.

3 kommenttia:

  1. Jos eläimestä välittää tarpeeksi, se alkaa tuntua lapselta.. tuttua. :) Eikä siinä ole mitään pahaa. ♥

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Oli pakko purkaa sydäntä :D Ei onneks Arikaan haluu kissoista luopua, vihaisena tulee sanottua joskus asioita joita ei tarkoita, thank god.

    VastaaPoista

How do you feel about this?