torstai 2. kesäkuuta 2011

Young.angry.and.poor

Tilasin tuossa vähän aika sitten netistä kesäkengät, olen himoinnut niitä viime talvesta asti, ja pääsin että tilaan ne kun kesä on hieman lähempänä. No Brandokselta oli tietenkin kaikki minun koot loppu, selaisin kaikki eri nettikaupat, Amerikkalaiset ja Brittiläiset. Yhdessä Jenkki kaupassa oli todella halvalla, laitoin siis tilaukseen kahdet kengät, ja kuinkas kävikään. Maksu ei suopstunut lähtemään tililtäni ja sitten ne koot olivatkin loppu. No onneksi löysin yhden kaupan missä oli vielä mun kokoa jäljellä ja maksaminenkin onnistui hyvin PayPal:in kautta. Kohta olen uusien kenkien onnellinen omistaja <3

rawwr ! <3 Iron Fist's Wolfbeater flat

Kauneimmat kengät mitä kaapistani löytyy ovat myös Iron Fistin, Thelma Bootiet. Kalleimmillaan olen nähnyt niitä myytävän 100 eurolla, itselläni kävi uskomattoman hyvä tuuri ! Poistomyynnissä oli niin hyvä tarjous että platformit lähtivat vaivaisella 40 eurolla!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How do you feel about this?