lauantai 19. marraskuuta 2011

To drink, or not to drink, that is the question.

Kuka voi väittää ettei alkoholi kannata? Olin torstaina ystäväni luona nauttimassa kaljaa ja viiniä, loppu illasta suunnistimme laulamaan karaokea. Pitkästä aikaa olin tosi energinen, positiivinen ja suorastaan iloinen. Jos olisin ollut selvinpäin, kaikki olisi vaikuttanut niin kamalalle. Vaikka seuraavan päivän krapula olikin tappaa minut, koin mukavaksi yllätykseksi, että kun on kamala rapula, muutama Truxal hoitaa homman kotiin. 5 h päiväunet ja olo oli kuin uudella, mutta väsyneellä ihmisellä. Jaksoin kuitenkin nousta sen verran, että sain katsottua torstain salkkarit, ja perjantain. Sen jälkeen taas iltalääkkeet naamaan ja takaisin nukkumaan <3

Nyt on jo sen verran "uudistunut" olo, että voisin jopa liikkua tänään jonnekkin.

Sain muuten vahvistuksen Aurorasta, että pääsen päiväsairaalaan hoitojaksolle ensi viikolla. Innoissani odotan, mutta myös jännitys ja ahdistus kulkee mukana. Mitä jos en tule toimeen kenenkään kanssa? Mitä jos kukaan ei puhu mulle? Entä jos en pysty hallitsemaan itseäni, ja joudun lopettamaan hoitojakson?

1 kommentti:

  1. Moikka ! Olit laittanu mulle s-postia ! niin, toi--> http://kuuntelekettua.blogspot.com/
    Mun blogin raato yrittää elää aina välillä :DD kirjotan ja poistan tekstejä vaan sielt aika usein, ku en oo ikin tyytyväinen :D Mut mut...tommonen tönkkö se ny toistaseks on, jos se siit heräis henkiin taas :D ja heei, mitä sulle kuuluu? miten tos lukee et "Helsinki", mitä mullon mennyt ohi kun viimeksihän sä asuit tampereella ? :O

    VastaaPoista

How do you feel about this?