torstai 17. marraskuuta 2011

Wouldn't it be nice if were together

Taas päivittäisen valittelun pariin. Alkaa jokseenkin tuntumaan, etten osaa enään muuta tehdä, kuin valittaa maailman asioista, nykyisin näen kaiken niin negatiivisesti. Johtunee osaksi sairaudestani, vaikka asia on sellainen johon juuri MINÄ voin vaikuttaa, mutta asia ei ole niin yksinkertainen kuin uskoisi. Sitä varten on onneksi ammattiapua, saan taas elämännäkemykseni ja ajatusmaailmani kohdilleen. Se vie aikaa ja voimia, mutta uskon sen olevan sen arvoista.

Eilen vessassa katselin peiliin ja tajusin, että en osaa enään nähdä mistään mitään positiivista, joten haastoin itseni keksimään itsestäni neljä positiivista asiaa. En onnistunut edes siinä. Se sai minut huomaamaan, että mieleni on aika myrkyttynyt. Kaksi positiivista keksin, tai oikeastaan 1½. Tykkään lävistyksistäni, ja puolet tuli lauluäänestäni. Lauluääni on hyvä, mutta se miten käytän ääntäni, ei ole. Joten siinä on kokonaiset yksi ja puoli asiaa mistä tykkään itsessäni. Luonteessani on myös paljon piirteitä mistä tykkään, ja olen iloinen niistä, mutta taas on myös paljon sellaisia piirteitä, mitkä haluaisin eliminoida kokonaan. Tiedän, että suurin osa johtuu sairaudestani, mutta silti. Toivon että hoidon kautta, saisin huonoja piirteitä karsittua pois, en tietenkään voi toivoa tulevani täydelliseksi, enkä siihen pyrikkään. Ainut mitä haluan ja toivon on se, että pystyisin olemaan sinut itseni kanssa ja ajattelemaan selkeästi.
Mmm, tuo alkaa kuulostaa ihan skitsofrenikon puheilta :D No, sitä en kuitenkaan ole, tietääkseni :D

Tekipä hyvää hieman avautua. Nyt hieman lisää valittelua, tällä kertaa asunnnoista :>
Asun toistaiseksi vanhempieni luona, jotta saan hoidon käyntiin ja vähän selvyyttä tulevaisuudesta. En tiedä tulevia tulojani, joten on hieman vaikeaa etsiä nyt asuntoa. Olen toki niitä katsellut, mutta en ole mennyt sen pidemmälle. Ajatus omasta kodista alkaa tuntumaan toivottomalle, en ole töissä, minulla on lemmikkejä, tupakoin, olen sairaslomalla (eläke)... Yksityinen vuokranantaja tuskin haluaa asuntoonsa työtöntä, tupakoivaa ja lemmikkieläimiä. Voisin toki valehdella, en vain pysty siihen. Kärsin monen monen monen päivän morkkiksesta, jos huijaan tuollaisessa asiassa. Toivoisin vain että joku ihana vuokranantaja löytyisi, joka uskoisi, että vaikka en työelämässä ole, niin pystyn maksamaan vuokrani, niinkuin aina :>

Olen jo hieman miettinyt sisustusta :> Limenvihreä on aina ollut mun alltimefav sisustuksessa, mutta nyt olen innostunut viktoriaanisesta sisustuksesta. Ostin viimetalvena mailman kauneimmat verhot, ja niistä tuli mieleen viktoriaaninen sisustus. Olen tässä nyt siitä asti haalinut kaikkea, mikä näyttää samalle, ja olen aika tyytyväinen :> Tälläisen kehyksen ja peilin aion hankkia :> Miltä näyttää teidän silmissä?


Vielä viimeinen asia, te arvoisat bloggaajat, voisitteko auttaa minua ja valaista, miten saisin blogilleni lisää näkyvyyttä ja lukijoita?


http://www.youtube.com/watch?v=-E4FRtrD9aQ&feature=related

2 kommenttia:

How do you feel about this?