keskiviikko 25. tammikuuta 2012

My bed so cold so lonely, no arms, just sheets to hold me

Hooo.

Viimeksi viime vuonna olen postannut, johtunee liian hektisestä ja raskaasta elämän vaiheesta. Huoh, olen siis päiväsairaalassa, Aurorassa, tämä on viimeinen viikko :> Koko hoitojakso kestä siis 10 viikkoa, eli tarpeeksi :D Onko hoito ollut raskasta? Ajoittain. Onko hoidosta ollut apua? Kyllä, ainakin tämän hetkisessä elämässä. Tosin hoitopäivän jälkeen olen usein niin väsynyt, etten jaksa muuta tehdä kuin maata, mutta on niitä toisenlaisiakin päiviä ollut :)

ILOINEN UUTINEN

Sain asunnon <3 Juuri sen mitä hain ja minkä halusin :> Onni oli mukana. 35,5 neliöinen yksiö ja parveke, eikä ole hinnalla pilattu ;> 537e kuukaudessa ! Helsingissä se on tappohalpa hinta!
Mitähän muuta on noiden kahden kuukauden aikana kerennyt tapahtua.. Uusia ystäviä olen saanut <3 ja olen kiitollinen heistä! Ja uuden tatuoinninkin olen saanut ;P Hmm, näin voisin jopa sanoa, että jos elämä tähän tahtiin jatkuu, niin tästähän voisi jopa nauttia ;> <3 Jaksaisi vain käyttää kaikkea oppimaansa hyödyksi. Ja suuuuuri suuuuri muutos ! Enpäs läträäkkään kaljan kanssa samaan tahtiin! Maksa-arvot olivat nousseet niin korkealle, että jouduin aloittamaan Antabuksen. No eihän se mulla toiminu, samaan rataan kittasin kaljaa, mutta nyt on toisin. En tiedä mikä ihme tapahtui, mutta vähnin huimasti. Kahteen viikkoon en ole koskenut, ja maksa-arvot on taas normaalit :> Happy me. Perjantaina hoidon lopun kunniaksi mennään ryhmän kanssa kuppilaan, ja silloin aion kyllä nauttia :>

Purr, lääkityskin on vaihtunut. (sekin varmaan osasyy olon paranemiseen) Kalliita lääkkeitä, ei voi muuta sanoa. Kuukauden pillereiden hinta on 85e. Minun kukkarolle se on suurisumma, ilman kelakorvausta menis jo 200e :D

Enempää en keksi kirjoitettavaa, kiitos teille jotka jaksavat vielä lukea<3

2 kommenttia:

  1. Huu, saman kokonen kun meillä ja saman hintanenkin melkeen! Totta kyllä puhut, että on Helsingin mittapuulla TODELLA halpa neliöihin nähden :)

    VastaaPoista
  2. Ihana että sulla menee paremmin!
    T. Kaisa

    VastaaPoista

How do you feel about this?