sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Sober saturday

VIIMEINKIN saan olla ylpeä itsestäni ! Eilen kaljanhimo oli niin kamala, että olin valmis tekemään mitä tahansa, päästäkseni kaljoittelemaan. Tällä kertaa pystyin sanomaan ei, ja välttämään kiusauksen. Parasta asiassa oli kuitenkin se, että kun isäni kuuli asiasta, hän soitti heti ja kertoi kuinka ylpeä hän minusta on. Tuntui niin hyvälle kerrankin kuulla jotain positiivista itsestään. Ehkä olikin jo aika muutokselle, en haluaisi olla Satu 21v absolutisti, koska olen alkoholisti. Ehkäpä tämä yritys taitaa sittenkin onnistua, lisää intoa yrittämiseen sain nyt tuplasti lisää :> <3 Jeij. Hieman arveluttaa nyt se, että joudun tänään mennä kotiin yöksi, vielä ilman kissoja. Olen ollut osastohoidon jälkeen vanhemmillani. En vain osaa olla yksin. Ahdistun ja masennun, jos joudun olemaan liian kauan yksin, tuntuu kuin olisin ainoa ihminen maapallolla. Ilman ketään. Mutta silti, yli viikon olen ollut selvinpäin, joka on minulle pieni saavutus :> <3 purr.
Siteeraten Simpsoneita "No TV and no beer makes Homer something something"

1 kommentti:

  1. onneksi olkoon, siitä se lähtee ^^ tsemppiä tulevaisuuteen myös!

    VastaaPoista

How do you feel about this?