tiistai 19. helmikuuta 2013

Hello and Goodbye Rovaniemi

Oon ollu viikon Rovaniemellä, tänään lähtee kone takaisin Helsinkiin. Elukoita on ollu niin järkyttävä ikävä, että ihan pahaa tekee. Onneksi muutaman tunnin kuluttua pääsen niiden luokse. <3

Ystävänpäivänä tuli iloisia uutisia, pääsin toiselle kuntoutuskurssille ! Tää tekemättömyys saa mun pään niin sekaisin etten itsekkään olis uskonu. Ens viikon maanantaina mennään taas kuntoutumaan :) Ystävänpäivä ei kuulu mun lempipäiviin, se muistuttaa mua siitä että olen yksin. Ja edellinen kissani Särö jouduttiin lopettamaan viime vuoden ystävänpäivänä ;< Pahemmin en pysty/halua muistella, tulee niin pahaolo. Mulla ei kyllä oikeestaan oo mitään asiaa tässä postauksessa, kunhan ajan kuluksi jotain kirjottelin. Kohta tulee kyyti kentälle, pitää alkaa laittaa kaikki viimeset kamat kasaan.

ps. Eilen nähtii Cheek Rovaniemen lentokentällä, miehellä oli kyllä tyylikäs matkalaukku. Kelpais mullekkin.

2 kommenttia:

  1. hyvä että pääsit kuntoutuskurssille!
    rovaniemellä oli varmaan tosi lämmintä :D

    VastaaPoista
  2. Itseasiassa Rovaniemellä ei ollu niin kylmä ku Helsingissä, sielä ei tuullu. Käytiin hakemassa serkku lenrokentältä ni Cheek tuli samalla koneella. Melkein voi sanoo et oltii cheekkii vastassa ; D

    VastaaPoista

How do you feel about this?