perjantai 22. maaliskuuta 2013

Living the life i love?

En ees muista millon viimeks olisin kirjottanu, hups.

Pääsin siis tosiaan toiselle kuntoutusjaksolle, aloitin tän kuun alussa harjoittelun eräässä Nuorisokahvilassa, paikka oli tuttu ja työntekijät kanssa, mikä teki alusta paaaljon helpompaa. Oisinko nyt kolmisen viikkoa ollu sielä, tykkään työstä.. Ei, rakastan sitä. Kaipaisin tosiaan kyllä ns. enemmän haastetta ja enemmän tekemistä. Asiakaskunta kun on 18v+, ne on jo niin omatoimisia, että ittelle jää vähemmän tekemistä. :D Mutta rakastan työtä nuorisoalalla, se on mun juttu. Onneksi mulla on siihen jo koulutus, ettei tarvitse vaihtaa alaa. Kunpa vielä joskus saisin alalta työpaikan.

Tänään meillä on bändi-ilta ja sen jälkeen meillä alkaa K-18 lanit. Nuoret itse päätti järjestää sellaisen, halusin osallistua, joten olen sielä ohjaajana koko yön :) En tiedä mitä teen koko yön kun ne pelaa. Itehän en pelaa ku pasianssia :D Ajattelin ottaa pari kautta Pikku Britanniaa ja katella niitä.

Tästä nuorten järjestämästä tapahtumasta tehdään blogikirjoitus vissiin Ruudille, jonka teen MINÄ ! Mikä tarkoittaa, että se näyttää H E L V E T I N hyvälle mun ansioluettelossa! Samoin mulla on todennäköistä päästä suunnittelemaan ja toteuttamaan yhtä tapahtumaa joka tehdään helsingin ja Vantaan nuorisotoimien yhteistyössä, again ansioluetteloon ! Alkaa jopa pikkuhiljaa tuntumaan sille, että ehkä elämä onkin vihdoin elämisen arvoista. Mulla on vihdoin jotain missä olen hyvä, mistä tykkään ja minkätakia herätä aamulla. Välillä en edes haluais lähteä pois töistä.

Toivon tulevaisuudessa saavani tehdä töitä tällä alalla, en muuta.

3 kommenttia:

  1. tosi ihanaa! olen ilonen sun puolesta, kuulostaa oikeasti kivalta työltä ^^

    VastaaPoista
  2. Ihanaa että joku on iloinen mun puolesta :) oon ollu nyt töissä 13h putkeen, mut oli sen arvosta :)

    VastaaPoista
  3. Oli nyt tuttu logo teksissä niin heti piti tulla innokkaana klikkailemaan! Itse olen NK:n viestinnässä tällähetkellä harjoittelussa :D

    Hienoa että oot löytäny mielekkään työpaikan :) toivottavasti saisit siitä vakituisen työn! Oon ite miettiny alanvaihtoa juurikin nuoriso-ohjaajaksi, koulunpenkille lähtö tosin tässä vaiheessa ei kauheasti innosta, mutta ehkä joskus :)

    VastaaPoista

How do you feel about this?